diumenge, 22 de febrer del 2009

Los bingueros, las mamachicho, Canal 9 i el PP

Ho sent, se que açò es molt trist però a mí m'ha donat per riure, he vist un vídeo al blog "salud compañeros" i es que si fà uns díes em feren la pregunta que ara vos farè no trobaría resposta, ara ja vaig lligant caps.

¿Quina relació podeu vore entre la gran pel·lícula espanyola "los bingueros", les famosísimes "mamachicho", "Canal 9" i la trama de corrupció del PP? (A part de que tots anàren convidats a l'enllaç d'Ana Aznar i Alejandro Agag).

Ací teniu el que ens conten des de
www.lasmalaslenguas.es :

El pasadotrama friqui siempre vuelve. El bigotes, imputado en la trama de corrupción del Partido Popular, es sobrino de Chonchi Alonso, que estuvo casada con Andrés Pajares. Álvaro Pérez Alonso, alias “El bigotes” participó junto a este en la película “Los bingueros” en la que aparecía también la musa del PP Norma Duval. Años después, la facinerosa Duval participaría en un mitin junto a Aznar pidiendo el voto para el PP, y el bigotes, casado con la Mama Chicho Noemí Rabal, es detenido por la trama de corrupción del Partido Popular mientras la Mama Chicho disfruta de contrato en una de las televisiones autonómicas del PP, Canal 9.



I per supost, ací teniu el vídeo:




1 comentari:

Ramón Pacheco ha dit...

Una abraçada companys. Entre tots el farem possible.