divendres, 17 d’octubre del 2008

la regió: un altre barri oblidat pel PP de Fco. Chirivella

Estes són les fotos del projecte de la plaça de la Regió que el PP-UV feren desaparéixer una vegada accediren al govern municipal. Estava consensuat amb la gent, pagat el projecte a l'arquitecte i pressupostada l'obra.



Del projecte fantasma de Chirivella millor ni parlar, ja que des del primer moment com hem contat, no tenia cap viabilitat, ja que ni estava en els pressupostos, ni es podia realitzar i, el més vergonyós, oblidant-se com sempre de la consulta popular.

Com déiem al principi, a Chirivella no li importen els problemes de la Regió, ni de les Barraques ni ..., en definitiva, no li importen el problemes de Catarroja.

17 comentaris:

Anònim ha dit...

CHIRIVELLA DIMISIÓ !!!
FORA PP
NO SOU DIGNES DEL MEU POBLE

Anònim ha dit...

A lo millor no em creureu però jo estava convençut que aquest parquing no s'anava a fer.
Em tindría q haver apostat una paella, xe!
Fem una porra a vore si fa el pont de la peineta eixe q descongestionará el trànsit d'entrada a catarroja pel polígon ind.? Com soc valent jo dic q tampoc es farà.
ahhh, elegísteis PP, pues haber elegido muerte!

Anònim ha dit...

A mi la veritat no m'agrada este projecte, desapareixen els arbres actuals, que es deurien de respectar, sobre tot l'avet més gran que possiblement siga l'arbre més gran del poble. Veig massa ciment i la veritat poca estètica. Per a places dures ja tenim la major, crec que deuria de ser del tipo de la plaça del fumeral o dels Furs.

També quina solució se li donava a l'estàtua de la Verge. ¿Desapareixia o continuava presidint la plaça?

Ara si als veins els agrada, jo no doní la meua opinió perquè no visc en eixe barri. Però crec que el projecte és manifiestamente mejorable. I hi han altres places a Catarroja que estan més deteriodades que la plaça de la Regió, com la plaça Vella o la plaça del Port.

Anònim ha dit...

El projecte era resultat del que van triar els veïns. Com explica l'entrada anterior. Era zona ajardinada i predomini dels arbres. Elsarbres grans que ja estan se respectaven per supost, per això no pot haver aparcament subterrani de dos plantes. En les fotos no es veu massa bé com quedaria. Però jo que sí q visc per la zona puc dir-te que m'encantava.

Anònim ha dit...

Si te fijas, la plaza estaba llena de árboles. Lo que pasa es que en el plano los árboles están dibujados pero pleados para que se pueda ver la plaza. Fijate y veras.

Anònim ha dit...

Pues sí me fijo y veo los árboles a nivel del suelo, no elevados como estan en la actualidad, conforme está ese proyecto, los árboles actuales desaparecen.
Cuantas veces se nos ha dicho que se iban a respetar los árboles y despues se han talado sin mas, poniendo la excusa de las raices o diciendo que estaban enfermos.

Los primeros fueron los del Mercado, aun mandaba el PSOE, con el sr Cubillos de Alcalde, y el PP y UV aun lo recuerdo muy bien, pusieron el grito en el cielo. Después ya con el PP en el gobierno, fueron los de la plaza Nueva y los de la carretera, nos dijeron que se iban a trasplantar al parque de Paluzié y la verdad los talaron sin dar explicaciones, luego fueron los de la Rambleta, para plantar las palmeras.
Ya digo si en el proyecto la plaza iba a ras de pavimento, como esta en los dibujos, los árboles tenian que ser eliminados, por necesidad.

Ahora si lo han elegido los vecinos bien hecho está, aunque eso solo es una consulta y no es vinculante. La gente ya sabe lo que tiene que hacer en el 2011. Y me reafirmo se necesita mas pronto la rehabilitación la plaça vella o la plaça del Port que la plaza de la Región.
Recordar solo y no quiero enfrentar a los barrios de Catarroja que en esa zona hay dos plazas nuevas y remodeladas, como son la del Músico Iturbi y la que está junto al colegio San Antonio II. Además de los paseos arbolados de la Av Diputación y del Cementerio. Por cierto alguien sabe que ha ocurrido con el proyecto de la plaza de l"Hort de Terrerola" que iba a conectar la calle nueva con la calle "Casetes d'Isidoro" gobierno y oposición callan, ¿donde esta ese proyecto?

Anònim ha dit...

Perdón me equivoque no es el Hort de Terrerola, sino el hort del Percalero.

Anònim ha dit...

Contestación a anónimo.
No desvies los temas, el PSOE no ha callado en ningún momento ha nada, y si tanto te interesa la plaça Hort del Percalero, deberías preguntar a los propietarios. Hace tiempo que pasó por un Pleno la aprobación.

Anònim ha dit...

Para XÉ
Yo no he desviado el tema, solo he hecho una pequeña pregunta sobre un tema que salió hace años, y que es una reivindicación de los vecinos de la zona desde hace muchos años, y que está paralizada. Salió en prensa cuando se aprobó y no se ha vuelto a decir nada.
Me dices que pregunte a los propietarios, ¿Que acaso esa plaza va a ser de uso privado solo para los propietarios? ¿o va a ser pública? por eso pregunto

En mi opinión, los árboles también son seres vivos y hay que respetarlos, se pueden trasplantar a otros sitios si molestan, aunque esos procedimientos generalmente son muy costosos. Y solo eliminarlos cuando esten enfermos o muertos, cosa que generalmente no ocurre.

Anònim ha dit...

pregunteu al vostre alcalde on està el carrer "casetes d'isidoro", doncs l'altre día va fer quedar a una dona del poble com si fora una estúpida. ësta li preguntava pel seu carrer, "casetes d'isidoro", i l'alcalde fent gal.la de la seva prepotencia, ignorància, despotisme, passotisme, irreverència, o com vullgues dir-ho, va fer quedar a aquesta catarrogina com si fora una boja, insistint-li q ell no sabía de q parlava ni tan sols sabía quin era eixe carrer:"Si home, propet de ta casa, a l'altre carrer enfront del mercat" deia la dona. "Senyora deixem en pau q no se de q em parla" contestà l'individuo..

Anònim ha dit...

Que fort me pareix!!! Si no coneguera la bèstia no m'ho creuria. L'Hort del Percalero està aprovat pel ple però estarà paralitzat per la crisi. La plaça és d'ús públic i de les places d'aparcament p`revistes una quantitat són per a l'ajuntament. No crec que comencen les obres fins que no passe esta conjuntura econòmica.

Anònim ha dit...

Gracias "anónimo" por la contestación, como veís con educación todo se arregla y de desviar el tema nada.

El temporal del otro dia causó daños en muchos árboles en la carretera cayeron al menos dos y algunos otros han sido talados porque habia obras y se necesitaban para entrar camiones, gruas etc. Espero que el Ayuntamiento o los propietarios de las obras los repongan a la mayor brevedad. Y por favor que se rieguen las palmeras de "vora barranc" y las que estan muertas que se sustituyan la imagen del pueblo en esa zona es deplorable.

Anònim ha dit...

Hui l'equip de bàsquet ja anirà a entrenar al pavelló.

Anònim ha dit...

Tens raó, jo he passat hui a les huit de la vesprada i he vist les llums enceses i gent jugant al bàsquet dins del pavelló.

Si és aixina la protesta de l'oposició ha fet efecte per fi s'ha obert al públic, ara fa falta saber quan obriran la sala per a la gimnasia i començaran a jugar partits els caps de setmana.

Anònim ha dit...

No desvieu els temes ací se parla de La Plaça de la Regió

Anònim ha dit...

eooooohh que esteu de vacances? va i posseu alguna cosa

Anònim ha dit...

os ha pillado el jefe tocandoos los lichis...venga a poner comentarios¡¡

JQT¡