dissabte, 9 de maig del 2009

Semana fantàstica a Catarroja

Diuen que bé està el que bé acava i aquesta setmana la recordarem a Catarroja com els 8 díes d'or del poble, doncs el temps ja va ficant a cadascú al seu lloc.
La setmana no pintava molt bé, si comencem pel dilluns de bon matí quan m'alce i em dispose a donar-me una bona dutxeta i... sorpresa!!! han tallat l'aigua!! però, que no he pagat? vaig pensar, encara que no era això doncs vaig escoltar els crits del veí de dalt que estava a mig ensabonar i de sobte es quedà sense aigua. Simplement havíen tallat l'aigua sense avisar, pel morro, dilluns des de les 7 del matí fins a mig matí els veïns de Catarroja sense aigua, així funcionen les coses a aquest poble.

Després, quan arribe a casa per la vesprada obric la bústia i tenía una carta del banc amb el rebut de l'aigua que em puja més del doble de lo normal, damunt! açò que és! una broma amb molt mala llet!
Però mes tard quan obric l'ordinador m'en adone de la visita de Camps per a l'endemà... la cosa prometía.
L'alcalde suposadament va estar avisant a tot el front de joventuts per a que quan vinguera el Més honorable implicat en el cas Gürtel li feren coveta. Bé, el resultat ja el sabeu, tots els mitjans de comunicació menys Canal 9 van fer ressó de la rebuda que tingueren Camps, Rus i cía.

Quan encara s'havíem alçat ens informem pel blog "Altra Catarroja és possible" que un jutje ha dictaminat la suspensió cautelar del PAI Nou Mil·leni i dijous tots ho poguerme vore a la premsa:

Levante-emv.com

elpais.com
hortanoticias.com
eltorrenti.com
lasprovincias.es
elmundo.es
ecodiario.eleconomista.es
realestatepress.es


i ara també en anglés