dimecres, 19 de novembre del 2008

blanc i en botella ... i no es chirivella

No descoberts, no hem contractat a Rapel al Descoberta, però es que aquestos que ens governen, o millor dit, desgovernen a Catarroja son d’allò mes predecibles. S’els veu a la llegua.
Quan vos anunciavem el passat 15/Nov que havíen aprovat una pujada d’impostos i taxes públiques, també vos varem comentar, i cite textualment:

“Ara vindràn amb el romanç de que abaixaràn la taxa de fem però… això no és així. No abaixen la taxa del fem, simplement ocorre que abans esta taxa comprenía també el tractament de residus, i ara ens ho van a facturar a part, ¡Xé peperos, tenim cara de tontos?!!!”

Doncs a que no sabèu quin titular de notícia apareixia a Las Provincias el 16/nov, l’endemà de la publicació del nostre post?

Clar que si! Vosaltres també ho havèu endivinat! Mira que sou espavilats!
El titular era:“Catarroja baja un 20% la tasa de basura para afrontar la crisis” Estava clar, era blanc i en botella.
Cada día tenen menys vergonya, Tots sabem que a partir d’ara el tractament de residus, que fins ara estava inclós a la taxa del fem, ens ho aneu a facturar apart, concretament al rebut de l’aigua, que es un dels que més ens apujeu, sobre un 36%.


Però a Catarroja Descoberta no ens heu enganyat, vos veiem vindre, i es que ja tots us hem calat. Mentida sobre mentida vos amaguèu baix la capa protectora (ejem ejem) dels vostres aprenents de periodistes, la vostra baixesa moral, la vostra prepotència, la vostra costum de tractar-nos a tots els catarrogins i catarrogines com si forem pàrvuls, no te ni nom.
Cada día ens ho feu més difícil per a poder acudir als plenaris, com ara, celebrant-los entre setmana i a les 9 del matí, per a asegurar-se de tindre la menor quantitat de públic possible quant l’oposició vos traga els colors. Per a dificultar-nos al màxim un dret bàsic tan fonamental com exercir els nostres drets democràtic d’assistència als plenaris.

Tot açò no pot dur a un bon entendiment del poble amb l’equip de govern, i si de veres teniu tanta por a que escoltem con vos lligen la cartilla l’oposició de segur que es perquè trateu d’amagar alguna cosa, com per eixemple, la vostra nefasta gestió municipal.
Visca la democràcia i l’alternancia política tan necessaria ara a Catarroja.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

en esta pagina http://www.ine.es/prensa/ipc_prensa.htm se encuentra publicado el IPC (interanual) que según êl PP, UV y el BLOC, ha sido del 4,5% y nos han subido ese porcentaje en el recibo de contribucion.

EL IPC INTERANUAL ES DEL 3,6%, NO DEL 4,5% !

SOIS UNOS USUREROS, A OTRO CHUCHO CON ESE HUESO.

Anònim ha dit...

Eso también lo dice en psoe em una noticia de prensa, no sé si en la ciutat o en eltorrentí. Pero lo he leido seguro. Les decían a los del PP que tampoco era verdad que subieran sólo el IPC. Y va las provincas y dice que han bajado la basura. Qué poca vergüenza!!!!

Anònim ha dit...

Cómo ha ido la protesta de hoy en el isntituto? Había gente? no he podido ir.

Anònim ha dit...

¿Os habeis dado cuenta que han quitado los vadenes de casi todas las calles? me pregunto para que los pusieron. Lo de Catarroja es tremendo, gastan en inversiones para hacer entender que hacen algo, pero después como no se preocupan de mantener las inversioens el dinero gastado no ha servido para nada. Parece ser que un sistema pra recuperar el dinero tirado en la inversión que hicieron, es poner controles de velocidad y multar a los vecinos. Estaría bien saber cuanto dinero se ha tirado en ese concepto.

Anònim ha dit...

Hay establecimientos que están hasta el moño de ver como obligan solamente a unos cuantos a cumplir las medidas de accesibilidad. Es curioso el comentario que me hicieron ayer. "Me han obligado a retirar de la facha del local el aparato de aire acondicionado y al preguntar si esta medida la han tomado en todos los locales y casas particulares" me contestaron que si no estoy conforme en que los demás lo tengan, lo que tengo que hacer es denunciarlos. Está bien la respuesta que le dan al vecino. ¿Así es como se ha de tratar a los vecinos y como hay que ayudar a los comercios para que puedan salir adelante en época de crisis. Los partidos de la oposición deberían presentarles algunas medidas para paliar la crisis, aunque sabemos que a esta gente le da igual que haya crisis, ¿ellos no la sufren?